rozwiń zwiń

forum Oficjalne Konkursy

[Zakończony] Moja wakacyjna przygoda - wygraj książkę "Bang bang! Wystrzałowy samochód".

LubimyCzytać
utworzył 21.07.2017 o 14:29

Ian Fleming zgotował bliźniakom lato pełne niezwykłych wydarzeń. Pamiętacie beztroskie dni, kiedy dźwięk szkolnego dzwonka wydawał się odległy o lata świetlne? Któż z nas nie przeżywał wtedy niesamowitych przygód! A może całkiem niedawno doświadczyliście magii wakacyjnych dni? Podzielcie się historią, którą moglibyście zatytułować: „Moja wakacyjna przygoda”.

Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1500 znaków ze spacjami.

Nagrody

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarz książki.

Bang bang! Wystrzałowy samochód - Jacek Skowroński
Bang bang! Wystrzałowy samochód

Autor : Ian Fleming

Twórca agenta 007 na chwilę przesiada się z astona martina do rodzinnego kabrioletu i zaprasza Was na przejażdżkę. Uwaga, będzie wybuchowo! Gdy rodzice kupują stary samochód, bliźniaki Jemima i Jeremy nie mają wątpliwości, że ich tata przywróci życie zdezelowanej maszynie. W końcu jest prawdziwym odkrywcą i wynalazcą! Ale nawet on nie spodziewa się, jakie niezwykłe możliwości kryją się pod maską, ani dokąd pojazd zabierze nowych właścicieli. Wakacyjna wycieczka może się zakończyć w sklepie ze słodyczami, wśród zatopionych wraków albo… w kryjówce gangsterów. Ian Fleming – dziennikarz i pracownik brytyjskiego wywiadu w czasie II wojny światowej, zasłynął jako autor powieści o Jamesie Bondzie. Zainspirowany legendarnym pojazdem wyścigowym, stworzył dla swojego syna opowieść o niezwykłym samochodzie. Bohaterowie tej historii wystąpili także w musicalu familijnym „Nasz cudowny samochodzik” według scenariusza Kena Hughesa i Roalda Dahla.

Regulamin
  • Konkurs trwa od 21 lipca do 30 lipca włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1500 znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane adresowe zostaną wykorzystane przez serwis lubimyczytać.pl i Wydawnictwo Znak Emotikon.
  • Adres zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

odpowiedzi [37]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
Ibis 23.07.2017 13:21
Czytelnik

Wakacyjna przygoda.. no cóż, prawdziwa, epicka historia pełna pompatycznych wydarzeń i niezwykłych zwrotów akcji może kojarzyć się tylko z jednym- z okresem dzieciństwa, a dokładniej z… zabawą w drużyny (i bazy)! Niedaleko mojej mieściny znajduje się niewielki lasek, rzeczka, polanka. Pełno w nim tajemniczych miejsc- kładka, stara ambona i dziwna studnia to tylko niektóre z...

gala 23.07.2017 02:13
Czytelniczka

Nie wiem dlaczego, ale mnie, przygody zawsze omijały. W związku z tym postanowiłam ich poszukać sama. Rodzinne wakacje nad morzem wydawały się okazją. Jako samodzielna siedmiolatka, korzystając z nieuwagi rodziców, drzemiących po plażowaniu, zapakowałam swoją torebkę i ruszyłam na zwiedzanie. Miasteczko znałam świetnie. Byliśmy w nim od dwóch dni! Wybrałam się do...

Daniel Archetka 22.07.2017 23:07
Czytelnik

Działo się to jesienią 2013 roku. Wraz z dwójką przyjaciół wybraliśmy się na 23-dniową podróż po Indiach - pociągiem, tuk-tukiem (taksa na trzech kołach), pieszo, łodzią - jak się dało. Pokonaliśmy podczas całej przeprawy ponad 21 000 km. By opisać wszystkie przygody, trzeba by spisać książkę, dziś mogę wybrać tylko jedną, w wielkim skrócie... Czekała nas najdłuższa...

Klops 22.07.2017 22:27
Czytelnik

Nigdy nie lubiłam łazić po górach, więc kiedy moja przyjaciółka zakomenderowała, że zabiera mnie w Bieszczady, spakowałam plecak bez entuzjazmu. Na szlaku panował tłok, a brak kondycji boleśnie dawał się we znaki. Widoki rekompensowały trud - przecudowne mgły spowijające dolne partie gór o wschodzie słońca, rwące i zimne potoki ze śliskimi kamieniami, górzysta panorama...

roki2003 22.07.2017 17:07
Czytelnik

Najlepszą wakacyjną przygodę przeżyłam w wakacje 2016 roku w sierpniu.Wybrałam się z moją najlepszą przyjaciółką na galerie w Oświęcimiu bo Iza (moja przyjaciółka)chciała pochodzić i popatrzyć na ciuchy ponieważ za niedługo miała przyjechać jej ciocia i kupić jej kilka ubrań.Byłyśmy w H&M,w CROPIE,pepko,ccc i wieku innych sklepach.Wiedziałam że Iza zostaje u mnie na noc...

moonlight 22.07.2017 16:12
Czytelniczka

Jako dzieci mamy czasem bardzo bójną wyobraźnię. W każde wakacje z koleżankami z klasy urządzałyśmy sobie babskie wieczorki. Wiadomo było że w tamtym czasie popularny był temat duchów;) i oczywiście próbowałyśmy je wywoływać. Zbierałyśmy się całą paczką w różne miejsca (pokój którejś z nas,skraj lasu,okolice cmentarza) i wywoływałyśmy duchy. Oczywiście po każdym takim...

rudek12 22.07.2017 14:59
Czytelnik

Musiałem kiedyś spędzić dwa tygodnie wakacji u najnudniejszej ciotki świata, bo moi rodzice zapragnęli wyjechać gdzieś sami. Szykowały się dwa tygodnie w wiosce tranzytowej, w której nie ma nic poza drogą. Spytałem mamy czy ciotka ma Cartoon Network? Nie miała. Znaczy się nie było tak źle, miała telewizor, co prawda czarnobiały i odbierający dwa i pół kanału – TVP1, TVP2 i...

Jędrek 22.07.2017 13:07
Bibliotekarz

Jeden jedyny raz byłem na obozie harcerskim. Strasznie cierpiałem z powodu kiepskiego jedzenia i niewygód. Nawet nocne warty były dla mnie koszmorem, bo koledzy oszukiwali przesuwając wskazówki zegarków, tak że musiałem dłużej czuwać. Aż tu pewnej nocy zaczajono się na mnie i porwano. Znalazłem się na innym obozie harcerskim, który zapamiętałem z radiowęzła nadającego...

szopeusz 22.07.2017 12:21
Czytelniczka

Właściwie każde wakacje z okresu dzieciństwa uważam za przygodę. Szczególnie ważne dla mnie były wyjazdy do wujka. Jego dom, a właściwie dworek, utrzymany w tradycyjnym, wiejskim stylu ogrodzony rzeką i hektarami trawy, sadów oraz winogron był miejscem magicznym, w którym każde, nawet najprostsze zajęcie wydawało się inne. Godzinami biegaliśmy z bratem oraz z psami wujka...

Izku 21.07.2017 20:35
Czytelniczka

Moja wakacyjna przytrafiła mi się nie dawno, bo dwa tygodnie temu. Była bardzo ładna pogoda więc doszłam do wniosku, że mogę pojechać odwiedzić babcie. Pojechałam więc rowerem, kiedy dojechałam do domu babci zaczął padać deszcz.Wszystko było super bo zdążyłam nie zmokłam. Zjadłam ciasto, którego u babci nigdy nie może zabraknąć i wypiłam herbatkę. Zaczęłam się zbierać do...